تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۵ ، ساعت ۱۷:۵۷
بازدید: ۶
کد خبر: ۱۰۳۹۵
سرویس خبر : نفت
وزیر نفت:

ایران آماده توسعه روابط با هند در بخش انرژی است

ایران آماده توسعه روابط با هند در بخش انرژی است
انرژی و نیرو - وزیر نفت گفت: برای توسعه روابط با هند در همه زمینه‌ها به‌ ویژه بخش انرژی آماده هستیم.

به گزارش انرژی و نیرو، «محسن پاک‌نژاد» روز چهارشنبه (سوم تیر) در بدو ورود به هند برای شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت انرژی کشور‌های عضو گروه بریکس، گفت: ایران و هند قرن‌هاست که روابط تاریخی بلندمدتی با یکدیگر دارند.

وی با اعلام اینکه در دیدار‌های دوجانبه و در نشست وزیران نفت و انرژی اعضای گروه بریکس گفت‌و‌گو خواهم کرد، افزود: پس از پایان این نشست‌ها، درباره مسائل مطرح‌شده از جمله تحریم‌ها توضیحات بیشتری ارائه می‌دهم.

وزیر نفت با اشاره به اعطای معافیت ۶۰ روزه تحریم‌های نفتی ایران بر اساس تفاهم‌نامه ایران و آمریکا تصریح کرد: مسیر خود را ادامه می‌دهیم و اکنون برای گسترش روابط با هند در همه زمینه‌ها به ویژه در بخش انرژی آماده هستیم.

منبع: خبرگزاری شانا

عناوین برگزیده