تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۵ ، ساعت ۱۷:۵۱
بازدید: ۶
کد خبر: ۱۰۳۹۴
سرویس خبر : نفت
گام‌های جدی تهران و دهلی‌نو برای توسعه روابط

توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد

توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد
انرژی و نیرو - وزیر نفت در دیدار با وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش انرژی و نیرو، «محسن پاک‌نژاد» که برای حضور در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس روز چهارشنبه (سوم تیر) تهران را به مقصد هند ترک کرد، در نخستین روز از سفرش با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در بدو ورود به فرودگاه گفته بود: برای توسعه روابط با هند در همه زمینه‌ها به ویژه بخش انرژی آماده هستیم.

یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشور‌های عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار می‌شود.

گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشور‌های در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گردهم آورده است.

منبع: خبرگزاری شانا

عناوین برگزیده