تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۵ ، ساعت ۰۹:۵۲
بازدید: ۱۲
کد خبر: ۱۰۴۰۶
سرویس خبر : نفت

حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس

حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس
انرژی و نیرو - وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC۰E) حضور یافت.

به گزارش انرژی و نیرو، «محسن پاک‌نژاد» وزیر نفت، و هیأت همراه، صبح روز پنجشنبه ۴ تیرماه، در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکه‌های هوشمند و ذخیره‌سازی انرژی (DC۰E) شرکت کردند.

وزیر نفت صبح روز چهارشنبه، ۳ تیرماه، به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

عناوین برگزیده