به گزارش انرژی و نیرو، «محسن پاکنژاد» وزیر نفت، و هیأت همراه، صبح روز پنجشنبه ۴ تیرماه، در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکههای هوشمند و ذخیرهسازی انرژی (DC۰E) شرکت کردند.
وزیر نفت صبح روز چهارشنبه، ۳ تیرماه، به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.
منبع: پایگاه اطلاعرسانی دولت