تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۵ ، ساعت ۲۲:۱۱
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۱۰۳۳۷
سرویس خبر : برق

برق ۶۲ اداره تهران قطع شد

برق ۶۲ اداره تهران قطع شد
انرژی و نیرو - مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ از قطع برق ادارات پرمصرف مانند شهرداری منطقه ۴، سازمان مخابرات ایران، مرکز همایش‌های شرکت نفت و موزه جواهرات بانک مرکزی در ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ خبر داد.

به گزارش انرژی و نیرو، «کامبیز ناظریان» از قطع برق ۶۲ اداره پرمصرف در تهران خبر داد و گفت: این ادارات طبق مصوبه هیات وزیران در ساعت اداری مصرف خود را تا ۳۰ درصد در مقایسه با سال ۱۴۰۳ کاهش ندادند و پس از ساعت اداری نیز کاهش مصرف لازم را نداشتند.

ناظریان با بیان اینکه تا کنون ۷۵۰ هزار کنتور هوشمند در شهر تهران نصب شده است، گفت: برق برخی از ادارت با استفاده از کنتور‌های هوشمند و برق برخی دیگر از ادارات کشوری و بزرگ با مراجعه حضوری ماموران صنعت برق قطع شده است.

وی افزود: پایش مصرف برق ادارت به صورت برخط و روزانه ادامه خواهد شد.

ناظریان گفت: از جمله اداراتی که دیروز دچار قطع برق شدند، مرکز همایش‌های شرکت نفت، موزه جواهرات بانک مرکزی، شهرداری منطقه ۴، سازمان میراث فرهنگی، سازمان مخابرات ایران، سازمان بورس، سازمان زمین شناسی و شرکت نفت فلات قاره است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

عناوین برگزیده