به گزارش انرژی و نیرو، «کامبیز ناظریان» از قطع برق ۶۲ اداره پرمصرف در تهران خبر داد و گفت: این ادارات طبق مصوبه هیات وزیران در ساعت اداری مصرف خود را تا ۳۰ درصد در مقایسه با سال ۱۴۰۳ کاهش ندادند و پس از ساعت اداری نیز کاهش مصرف لازم را نداشتند.
ناظریان با بیان اینکه تا کنون ۷۵۰ هزار کنتور هوشمند در شهر تهران نصب شده است، گفت: برق برخی از ادارت با استفاده از کنتورهای هوشمند و برق برخی دیگر از ادارات کشوری و بزرگ با مراجعه حضوری ماموران صنعت برق قطع شده است.
وی افزود: پایش مصرف برق ادارت به صورت برخط و روزانه ادامه خواهد شد.
ناظریان گفت: از جمله اداراتی که دیروز دچار قطع برق شدند، مرکز همایشهای شرکت نفت، موزه جواهرات بانک مرکزی، شهرداری منطقه ۴، سازمان میراث فرهنگی، سازمان مخابرات ایران، سازمان بورس، سازمان زمین شناسی و شرکت نفت فلات قاره است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما