
به گزارش انرژی و نیرو، و به دنبال برخی گزارشهای مردمی مبنی بر بروز اختلال در سامانه برق من، شرکت توانیر روز (یکشنبه ۴ خرداد) اعلام کرد: در جهت بهبود پاسخگویی و خدمترسانی و رفع مشکلات گزارش شده، بهروز رسانی فنی و نرمافزاری سامانه برق (اپلیکیشین و سایت) در دستور کار قرار گرفته است.
توانیز ضمن پوزش از مشترکان به دلیل برخی اختلالات به وجود آمده، تاکید کرد که کارشناسان در حال رفع مشکلات و ارتقای نرمافزار هستند تا در اسرع وقت و بدون مشکل در دسترس کاربران قرار گیرد.
روزهای اخیر و به خصوص صبح امروز گزارشهایی در خصوص ایجاد مشکل در دسترسی به این پلیکیشن در فضای مجازی منتشر شده بود.
نرم افزار برق من سامانهای است که مشترکان صنعت برق میتوانند با نصب آن روی گوشیهای هوشمند خود علاوه بر دریافت قبض برق خود از زمان خاموشیهای احتمالی آگاه شوند.