تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۵ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۱۴
کد خبر: ۱۰۳۳۸
سرویس خبر : برق

مدیریت مصرف انرژی در ساعات اوج بار راهکاری برای کاهش هزینه برق

مدیریت مصرف انرژی در ساعات اوج بار راهکاری برای کاهش هزینه برق
انرژی و نیرو - معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به اثرگذاری مستقیم همراهی مردم در مدیریت مصرف برق گفت: «پویش ۲۵ درجه» و «طرح ملی سبا» با محور فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و اصلاح الگوی مصرف، در حال اجراست.

به گزارش انرژی و نیرو، «مصطفی رجبی‌مشهدی» گفت: مدیریت مصرف انرژی در ساعات اوج بار راهکاری برای کاهش هزینه برق است اقداماتی که با تنظیم کولر‌های گازی روی ۲۵ درجه، ضمن کاهش محسوس مصرف برق و هزینه قبوض، به پایداری شبکه و تأمین برق مطمئن برای همه مشترکان کمک می‌کند.

«ناهید خدادادی» گزارش می‌دهد.

تعداد بازدید : 2

منبع: خبرگزاری صداوسیما

عناوین برگزیده