تاریخ: ۰۳ تير ۱۴۰۵ ، ساعت ۲۱:۳۵
بازدید: ۶
کد خبر: ۱۰۳۸۹
سرویس خبر : پالایش و پخش

تا رفع اختلالات بانکی با پول نقد به پمپ بنزین مراجعه کنید

تا رفع اختلالات بانکی با پول نقد به پمپ بنزین مراجعه کنید
انرژی و نیرو - سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور می‌گوید، با وجود اختلالات بانکی، احتمال پرداخت موفق الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌ها پایین است لذا امکان پرداخت با پول نقد یا نهایتا کارت به کارت امکان‌پذیر است.

به گزارش انرژی و نیرو، «رضا نواز» اعلام کرد: در روز‌های گذشته هم برای جایگاه‌های سوخت که منابع مالی غیردسترس در برخی بانک‌ها داشتند و هم برای مردم مشکلاتی در پرداخت بهای سوخت وجود داشت.

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور گفت: این مسائل با مساعدت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به جایگاه‌ها و نیز صبوری مالکان و کارکنان محترم شرایط را مدیریت کردیم.

وی افزود: از امروز وضعیت سخت‌تر شده و عملا مردم عزیز برای اینکه با مشکل مواجه نشوند لازم است تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاه‌ها مراجعه کنند یا نهایتا اینکه امکان کارت به کارت داشته باشند.

نواز تاکید کرد: البته امکان ایجاد تراکنش در شرایط خاصی برای کارت‌های بانکی و کارتخوان‌های بانکی وجود دارد که احتمال موفقیت آن پایین است. با همکاری مردم امکان سپری کردن این شرایط راحت‌تر خواهد بود.

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور ادامه داد: مسوولان محترم سیستم بانکی در تلاش برای رفع مشکل هستند و اطلاع‌رسانی لازم انجام شده و خواهد شد.

از ظهر امروز همزمان با هک سامانه پشتیبان خدمات انفورماتیک تعدادی از بانک‌های کشور، خدمات بانکی تعدادی از بانک‌ها از دسترس خارج شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده